poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Jeszcze raz w kolorze blue ;)

Przez ostatnie dni wyjątkowo częściej w dłoni miałam pędzel niż druty. Zaraziłam się od Iwony malowaniem ;). Zapewniam jednak, że to stan tylko chwilowy.
Parę dni temu pokazywałam Wam parę elementów z Jasia pokoju w kolorze blue. Ponieważ właścicielowi pokoju tak bardzo się spodobało postanowiłam dokończyć już cały jego pokój. Oczywiście w zmianie wystroju pokoju dzielnie pomagał Jasiu ;)
Poniżej zamieszczam Wam efekty naszej wspólnej pracy, a zarazem zabawy ;)


Pomalowanie paru elementów zmieniło całkowicie klimat pokoju. Dzięki temu pokój stał się całością, a nie miejscem składowania wielu przypadkowych rzeczy. Poza tym pozbyłam się Jasia ze swojego pokoju, ponieważ dobrze mu się bawi u siebie ;)
Cudownego tygodnia Wam życzę ;)

Brak komentarzy: