poniedziałek, 15 września 2014

Dywanik boho


Uwielbiam ten czas kiedy powoli lato ustępuje miejsca jesieni. Świat nabiera niezwykłych barw. No i oczywiście coraz dłuższe wieczory cudownie wypełnia czas z drutami.... Rozmarzyłam się...
Dzisiaj wrzucam zdjęcia mojego ukochanego dywanika "boho"-jak go nazwała Iwonka. Powstał on w środku lata, lecz nie było dotąd czasu żeby zrobić mu parę zdjęć. I choć zrobiony na szydełku (zdecydowanie wolę druty) przyznam, że uwielbiam go. Idealnie wpasował się w klimat kuchni.






Ściskam Was mocno i dobrej nocy życzę.

7 komentarzy:

WKoło_UX pisze...

Dywanik świetny. Kolory bardzo fajne. :) A co do długich wieczorów - zdecydowanie wolę jak jest dłuuuugo jasno. :)

Unknown pisze...

Cudne kolory :-) Rewelacyjny dywanik.
Pozdrawiam serdecznie.

Zebra Ola pisze...

Dziewczyno...jakie Ty cuda robisz!!! A ten dywanik ekstraśny jest ;-)

use your wings pisze...

pofrunęłam do góry po Waszych komentarzach. dziękuje pięknie

Unknown pisze...

Nie znam się na szydełku, ale splot,wzór i kolory fajne.

Natalia Zimniewicz pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

Dagmara Fafińska pisze...

Muszę przyznać, że ten dywan ma bardzo fajne kolory i jestem przekonana, że do jednego z moich pokojów by pasował idealnie. Ja sobie zachwalam bardzo sklepy z dywanami https://homecarpets.pl/ gdzie za każdym razem znajduję właśnie takie dywany jakich szukam.