czwartek, 30 stycznia 2014

Wełniany pled

Wełniany ciepły koc i filiżanka aromatycznej herbaty to idealny dodatek w tak przenikająco mroźny dzień jak dzisiaj. Niestety dane jest mi to w tej chwili oglądać tylko na zdjęciach, lecz gdy na chwilę przymykam oczy odpływam w krainę wyobraźni... ehhh jak cudownie ;)


a gdyby tak jeszcze wziąć książkę do ręki i móc zatopić się w niej bez reszty.... Dzisiaj nie spełnię tego marzenia lecz myślę że to idealny plan na najbliższe weekendowe dni. Już nie mogę się doczekać.


Gdy zaczynałam ten pled miałam mnóstwo wątpliwości, czy nie będzie za cienki, czy nie za dużo warkoczy, czy włóczka jest odpowiednia etc. Teraz gdy patrzę jak pięknie prezentuje się u Iwonki na łóżku to czuję się bardzo zadowolona z efektu. Włóczka shetland z 30% dodatkiem wełny idealnie nadaje się na tego typu wyroby. Po głowie chodzą mi już kolejne pomysły na koc i nie mogę się doczekać kiedy zacznę je realizować.


Przymykam jeszcze na chwilę oczy by poczuć miękki dotyk ciepła...
Pachnącego ciepłem dnia Wam życzę.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Piękny dom :) I świetne pomysły. Fajnie, że istnieją takie strony. Obecnie urządzam mieszkanie i czasami brakuje weny twórczej, detalu... Gratuluję autorce i czekam na więcej :)

Unknown pisze...

Piękny jest ten pled, czekam na następne ;)