poniedziałek, 13 stycznia 2014

Tik tak

Tik tak tik tak... to już czas. Czas się wzbić i podnieść kotwice. Lecz cóż to? Siły brak? Nie, po prostu nogi ugrzęzły w codzienności. I ten strach, że może zbyt silny wiatr. To blog o wnętrzach a w głowie jedna myśl - under construction. U mnie w domu remont przedpokoju, miejsce łączące wszystkie pomieszczenia całkowicie rozwalone. A wraz z nim mam wrażenie że remont przechodzi i moje wnętrze. Trochę przyśpieszone, trochę wbrew mnie... A zegar tyka bo wiem też że już czas. Czas by uwolnić nogi. To dobry czas bo remont mimo uciążliwości niesie powiew nowości ;) Witam i ja na naszym blogu, gdzie podzielić się chcemy swoją pasją do rzeczy pięknych w większości stworzonych własnymi rękami. Miło nam będzie gościć przy aromatycznej kawie, ciepłej herbacie lub orzeźwiającym soku z limonki. Dobrego Dnia ;)
Under construction

Brak komentarzy: